donderdag 3 oktober 2013

Eerste workshop

Hallo allemaal!

Gisteren heb ik mijn eerste workshop bij mij thuis gehouden. Altijd spannend omdat je niet weet of ze je projecten leuk gaan vinden of de manier waarop je instructies geeft..
Maar ik kan trots vermelden dat het een succes was! :) De deelneemsters waren lekker enthousiast en ik denk dat ik het Stampin' Up! virus wel een beetje heb kunnen overbrengen!
Ze vonden het allemaal voor herhaling vatbaar en willen zelfs nog wat mensen meenemen. Ook zijn er al bestellingen geplaatst.
Mocht je ook interesse hebben in een workshop, je krijgt korting als je ter plekke een bestelling besluit te plaatsen van minimaal €20,00


De tafel stond vol met de te gebruiken spulletjes en natuurlijk kleine attenties en lekkernijen!


Lekkere cakejes met zelfgemaakte molentjes van het dessinpapier van de 'In Color 2013-2015' serie. Ik ben gek op deze kleuren! We gingen de projecten hiermee maken, dus het leek me wel leuk om 'in stijl' te snacken. :)





Als waardering voor de deelname aan de workshop krijgen de aanwezigen een kleine attentie. In dit geval een kaartje met een zakje koffie. Het kaartje zelf is gemaakt van Crumb Cake cardstock, verder is gebruik gemaakt van Early Espresso cardstock, Neutrals designer series paper, Brights designer series paper, Simply Stars stempelset met Whisper White inkt en embossingpoeder (waardoor icm de 'heat tool' het mooie glansje ontstaat) en de Perfectly Penned stempelset.



En dit waren de projecten om te maken. Gelukkig vond iedereen het leuk en het ging hartstikke goed! 


Ik vond het erg gezellig en kijk uit naar de volgende workshop. Naar alle waarschijnlijkheid zal deze plaatsvinden op 1 november van 20.00 - 22.00u.
Wil je ook graag een workshop volgen? Stuur mij even een mailtje.

Liefs
Annemarie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten