zondag 17 november 2013

Workshop vogelhuisje versieren



Hallo allemaal!

Ik heb laatst dit vogelhuisje zitten versieren met Stampin' Up! producten.
Dit was zo leuk om te doen, dat ik heb besloten er een workshop aan te wijden.

Dus....vrijdagavond 29 november vanaf 20.00u kun je zelf zo'n leuk huisje maken.
Je krijgt volledige toegang tot mijn papier, stempels en ponsen om er wat moois van te maken.
Ook super leuk als Sint of kerstkado!

Ivm inkoop van de huisjes vraag ik wel of je je voor woensdagmiddag 20 nov wilt opgeven en ook wilt betalen..
De kosten zijn €12,00 maar als je een bestelling plaatst die avond vanaf €20,00 dan krijg je €2,50 korting.

Ook ben ik dan net terug uit Manchester voor de grote Stampin' Up! conventie, dus ik heb vast een heleboel te vertellen en te laten zien!!

Wellicht tot de 29e!
Liefs
Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten