dinsdag 17 september 2013

Sneak Peek


Hallo Allemaal!

Helaas kan ik niet echt iets laten zien.. Ik ben druk bezig geweest met 'swaps' voor een Stampin' Up! evenement waar ik 27 september heen ga.
Swaps zijn creaties die je met elkaar ruilt om inspiratie te delen.
Het kunnen kaarten zijn of kleine kado'tjes bijvoorbeeld. In dit geval moet het uiteraard wel met Stampin' Up! artikelen zijn gemaakt.
Omdat ik het niet leuk zou vinden als iedereen die gaat al ziet wat ik heb gemaakt, heb ik een sneak peek gemaakt, zodat ze (hopelijk) een beetje nieuwsgierig worden.
over twee weken zal ik een overzichtsfoto maken om met jullie te delen.
Eigenlijk wilde ik alleen even laten weten dat ik niet zit te niksen, maar door gebrek aan tijd heb ik op het moment even geen andere projecten om te laten zien.

Wel ben ik druk bezig met het plannen van mijn eerste workshop komende maand.
Dus heb je interesse, laat het even weten!

Liefs Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten