vrijdag 6 september 2013

Vlinder kaartjes

Hallo!

Het is weer een warme dag vandaag! Laten we hopen dat het dit weekend ook een beetje aardig weer wordt. Niet dat ik me binnen niet vermaak met mijn Stampin' Up! spulletjes natuurlijk..maar nog even van een nazomerse buitenlucht genieten zou wel fijn zijn.

Ik heb 2 creaties om te laten zien, ik hoop dat jullie het wat vinden..


Allereerst deze kaart met vlinders.
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
-Smoky Slate cardstock (voor de basiskaart)
-Designer series paper Daffodil Delight
-Pool Party cardstock
-Fancy Fan embossing mal
-Bermuda Bay cardstock (voor de vlinders)
-Bitty butterfly pons
-Mixed Bunch stempelset met bijpassende pons
-Morning Meadow stempelset

Uiteraard kun je bij mij terecht als je een van deze items graag zou willen hebben!


Het volgende kaartje is een grote tag, die ik heb gebruikt om aan een plantje te hangen.


Hij is simpel, maar past mooi bij het plantje. :)
Ik heb hiervoor de volgende materialen gebruikt:
-kraft papier voor de basis, ik heb zelf de vorm gemaakt en met de Big Shot een gaatje gemaakt
-Pear Pizzazz cardstock
-Melon Mambo cardstock
-Simply Sketched stempelset
-Papillon Potpourri stempelset
-Bitty butterfly pons
-Elegant butterfly pons
-Four You stempelset

De gaatjes in de randjes heb ik met de Stampin' Pierce mat, Paper piercing tool en Paper piercing pack Essentials gemaakt.
Ideaal omdat je altijd een rechte lijn maakt en je gaatjes zitten op gelijke afstand van elkaar!

Dat was het voor nu, maar ik heb nog duizend en een dingen in mijn hoofd die ik wel wil maken! Dus tot de volgende creatie!

Voor de catalogus, info over workshops en verkoop kun je me altijd een berichtje sturen!

Fijne dag en veel hobbyplezier!
Liefs,
Annemarie


1 opmerking:

  1. I love the butterflies! The embossing is wonderful! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen